KLANTENSERVICE

Op deze pagina vind je veelgestelde vragen en extra informatie over Ibu Spekkoek.
Mocht er een vraag niet tussen staan of informatie ontbreken? Dan horen wij dat graag!

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Wij verzenden de producten uit onze webshop momenteel per pakketpost. De verzendkosten staan per product vermeld. Meer informatie lees je op de pagina verzendinformatie.

Kan ik een bestelling annuleren?
Wij bakken de spekkoeken zo vers mogelijk en doen dit op bestelling. Indien je een bestelling plaatst, gaan wij zo snel mogelijk aan de slag. Mocht je een fout hebben gemaakt of iets willen wijzigen, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Dit kan via [email protected]. Vermeld daarbij jouw bestelnummer.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Momenteel kun je enkel een bestelling betalen via Ideal.

Moet ik thuis zijn voor de bezorging?
Nee, dat hoeft niet. De bestelling wordt als pakketpost verstuurd, hetgeen betekent dat het via de brievenbus wordt bezorgd.

Kan ik ook hele spekkoeken bestellen?
Onze ambitie is om in heel Nederland verkrijgbaar te zijn. Wij zijn in Almere gevestigd, waardoor hele spekkoeken slechts in een beperkte omgeving kunnen worden afgeleverd. Mocht je deze zelf willen afhalen of een ander idee hebben: laat het ons weten!

Extra informatie
Algemene voorwaarden
Verzendinformatie
Cookie & Privacybeleid